17 Şubat 2015 Salı

Neutrogena Siyah Noktalara Karşı Hızlı Etkili Temizleyici


Herkese Merhaba 


Bugünkü yazımda Neutrogena visibly clear siyah noktalara karşı hızlı etkili temizleyiciden bahsedeceğim.
Hiç bir zaman çok sivilce ve siyah nokta problemi yaşayan bir insan olmadım. Fakat yakın zamanda burnumun üstünde çokça siyah nokta olduğunu farkettim. Bu sebeple gözenek sıkılaştırıcı ve siyah nokta giderici bir ürün arayışına girdim. Hassas bir cildim olduğu ve her markayı kullanamadığım için cildime zararı dokunmayan bir marka denemek istedim. Bu ürünü de bu yüzden aldım.




Ürün bir haftada siyah noktalara karşı %100 görünür sonuç elde edileceği yönünde iddialı bir yazı var.Açıkçası bu ürünü deneme kararımda bu da etkili oldu. Ürünün diğer vaatleri şu şekilde :
  • Tıkanmış gözeneklerin açılmasına yardımcı olur.
  • Oluşmuş siyah noktaların kaybolmasına yardımcı olur.
  • Maske olarak kullanıldığında cildi derinlemesine temizler.

. 


Fotoğrafta da görebileceğiniz gibi , günlük bakım için günde iki kez ıslak yüze iki kere masaj yaparak uygulanması , maske için haftada bir kez ince bir tabaka halinde sürülüp 5 dakika bekletilerek durulanması tavsiye ediliyor. 

Kokusu çok güzel. Yüzümü temizlediğini ve ferahlık verdiğini söyleyebilirim. Fakat siyah noktalarıma tek başına çare olmadı tabi ki. Düzenli kullanım ve cilt sıkılaştırıcı bir tonik yardımıyla siyah noktalarımda gözle görülür bir azalma oldu. 



2 yorum:

  1. Taptazecik de bir blogmuş :) Umarım her şey çok güzel gider. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir karşılama oldu benim için :) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil