18 Şubat 2015 Çarşamba

Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi

Karlı ve soğuk İstanbul’dan herkese selamlar

Yoğun kar yağışı nedeniyle bugün işten erken çıkınca bloga koştum. Gündüz vakti evde olmayı özlemişim söylemeden geçemeyeceğim J


Bugün sizlere yaklaşık 1 aydır kullandığım ve çok sevdiğim Watsons Silikon Yüz Temizleme pedini tanıtacağım. Kendisi uzun süredir popülermiş zaten de ben yeni keşfetmişim. Belki siz de severek kullanıyorsunuzdur zaten.

Öncelikle neden bu pedi kullandığımı anlatmak istiyorum. Yüz temizleme pedleri (veya fırçaları) kılları sayesinde cildi pamuktan daha iyi temizliyor. Bir yandan da yüzünüze masaj yaptığı için yüzdeki kan dolaşımını hızlandırıyor. Watsons'ın kendi ürünü olan bu ped ele uygun boyutlarda tasarlanmış , parmağınızı geçirebileceğiniz boşluğu sayesinde elinizden kayma veya düşme ihtimali yok. Elime ne kadar rahat oturduğunu aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Ayrıca rengi de çok tatlı ;) 



Ped oldukça yumuşak , yüzünüze zarar vermiyor fakat yine de bastırarak uygulamamak gerekli. Hatta cilt bakım ürünlerini neyle olursa olsun bastırmadan, dairesel hareketlerle uygulamak çok önemli.   



Ben bu pedi yüz temizleme jeli ve peeling uygulamalarında kullanıyorum. Genelde bu pedi kullananlar cilt bakım ürününü pede sıkıp direkt olarak cilde uyguladıklarından bahsetmişler. Fakat pedin silikon kılları birazcık uzun olduğu için bu şekilde kullanıldığında ya çok ürün tüketiyor ya da üzerine sıktığınız ürün tam olarak yüze nüfuz etmiyor.
Bu sebeple ben peeling veya temizleme jelimi yüzüme sürüyorum. Daha sonra yüz temizleme pedimi ılık suyla ıslatıyorum ve pedle masaj yaparak cildime uyguluyorum.
İşim bittiğinde de suyla yıkayıp kurumaya bırakıyorum.

Bir not: bu pedin makyaj fırçası temizliğinde de çok işe yaradığını da bir çok blogda okudum. Belki bu amaçla da bir tane edinebilirsiniz :) 

Bu silikon pedi Watsons mağazalarında 7 tl gibi uygun bir fiyata satın alabilirsiniz. Alternatifleri de bildiğim kadarıyla avon ,sephora gibi markalarda mevcut.


Herkese sevgiler J






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder